Nu är det fest!
Posted by LimaPerMay 3
HAr ju haft endel besök de senaste månaderna och har på så sätt kunnat ladda mitt godisförråd. Erik, en studiekompis från Stockholm var också hit för någon vecka sedan och fick då en leverens med bland annat Estrella Dillchips som jag kommer att avnjuta vid något högtidligt tillfälle. Med tanke på att jag nu har ett antal kilo liggande så skall jag nog kunna klara mig resten av terminen så länge som jag bara snålar lite med godiset.
Det jag väl kan konstatera är att jag nog får bjuda några lite kompisar ibland på godis för att inte riskera att bli tandlös men samtidigt brukar jag ju äta ganska mycket utan att det har drabbat mig tidigare. Får även se till att sponsra Colgate…
HAve had a few visitors the last months and that have also gave me the opportunity to fill up my storage of candy so now i think i will be able to survive until the summer. Erik, a studyfriend from Stockholm also went to Beijign for holiday some weeks ago and he delivered 2 bags of Estrella Dillchips an some more things to me. Will make sure to choose a good moment to eat.
No comments